People usually remember all the awful things that happened in the past and the happy moments are forgotten

Var fruktansvärt lätt att få sig upp imorse!! förstod inte vad som hände där riktigt haha.. var ändå uppe till 2 någongång:P
Skoldagen gick snabbt men kanske för att det hände en hel del grejer!
har hunnit vara glad , irriterad , förbannad , förvånad , glad , trött , glad haha så såg mitt humör ut idag; )
Håller på att skriva en novell nu och har väl en idé på hur den ska vara uppbyggt men detaljerna har jag ingen fantasi på just nu men det kommer väl. fick veta att jag har matteprov på fredag haha... fyfan!
Och även engelska prov imorn; ) Ångrar nästan ibland att jag gick teknikprogrammet för jag får fan ångest hela tiden ..
Men ikväll blir det iaf att fara till linn efter jag gjort bort lite jobb och vad vi ska göra vet jag inte!
linnsan och min poa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0