Live , Laugh , Love

Sitter hos jessica just nu och har haft bloggtorka några dagar för jag inte orkat, haft tid eller lust att skriva så jag får väl dra en sammanfattning vad jag gjort under dom dagarna.

Lördag: Var jag med nathalie och åkte med ante peter och pierre.
For runt i stan och var även på scandic och dansade hahaha.
Söndag: Hade dressyrkurs som gick åt helvete orkar inte prata om det, mina höga krav måste nog sänkas för att jag inte ska bryta ihop snart kan jag ju säga. PÅ kvällen var jag med marre linn och amanda och satt hos bodénarna med markus och gjorde ingenting.
Måndag: Hade vi nå studiebesök sen så var jag i kåge med linn rg och frazze och gjorde inte mycket alls utan for typ bara runt och var i stan o hämtade affe och åt. Sen när amanda slutade så for vi till kåge igen och gjorde då inte heller så överdrivet mycke.

Ihelgen verkar det som att det blir stockholm för min del, något som jag egentligen inte orkar med jasi
så är det att inte vara myndig och ha hökar i nacken:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0