I wanna see how you lose control

Idag har nästan hela dagen tillbringats i sängen och i soffan , är troligen en magsjuka på g..
För det verkar ju gå nu, men bara hoppas att man slipper den men det vore väl min vanliga tur att få den:P
Har iaf sett två filmer idag, sommaren med göran som jag redan sett och den är väl okej hahhaha:D
The stepfather var den andra filmen och den var himla bra så har du inte sett den , seee den!!

Har iag bestämt att på lördag på dan blir det att tapetsera ev måla om mitt rum men hur jag ska göra det är då fråga ?  Är less som satan på bara vita väggar.. sen att det är spikhål fulla tapeterna gör ju inte saken bättre.
Så jag får väl kolla tapeter på internet eller nått=)

Nu ska jag lära mig det jag troligen ska redovisa imorn och även göra några fysikuppgifter som jag inte kommer att förstå ett skit av senare blir det att sträck se paradise , gårdagen och dagens avsnitt!!:D
Är ju finalen ikväll men det har ju gått rykten om att det är jackie som vinner så ikväll får vi väl se om ryktet är sant hehe!!
PUSSSSSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0