I have no clue on how this life should end

Imorse mådde jag rent inte bra.. hade jävulskt ont i både huvudet och magen så det blev en dag hemma!
Det blev bättre fram mot eftermiddagen så idag har jag
- Rensat + lagt in kläderna i garderoben
- Spacklat dörren
- Köpt havre + müsli
- Longerat Yippie
- Tagit in hästarna
- Handlat
Det var en kort sammanfattning på vad jag har gjort idag och nu ska jag
nog bara ta det lugnt OCH PEPPA MORGONDAGEN fastän jag har en hel del "måsten" kvar att göra.
Ska iallafall kolla kläder till imorgon ikväll och även bränna ut en skiva:)!
Just det , idag har jag verkligen fått bevisat för mig nu att fuxar INTE passar i rött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0