Cause when the roof cave in and the truth came out

Sitter och funderar om jag ska till stugan ikväll eller inte.
Isf blir det dit ikväll och hem imorgon för strömmen har gått och det har varit/är -37 grader där
så alla vattenledningar har ju typ fryst så det är rent ett helvete där uppe haha.
Inte för att jag behöver dit men känns ändå skönt att fara iväg hahahah
verkar ju bli stockholm imorgon iaf för det är ju så kul när foilk jävlas med en :)::):):):):):)!!!!!
Har fett ont i huvudet och känns som om jag har feber så nu blir det att ladda hem någon film och bara ta det lugnt för hur som helst blir det ingen dressyrträning när det är -30 känns inte kul att skicka in en svettig häst i en transport även om han har täcken så finns det ju inga ansiktstäcken precis så..
Har avanmält mig tilll tävlingen v.10 och satsar istället på att träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0