Can't stop right now cause I'm too far and I can't keep goin' cause it's too har

Denna dag har varit ett helvete kan jag lova.
Är trött i sinne och har mer eller mindre sovit mig igenom svenska lektionen .. fasst jag missade inte att höra att vi slutar 12 idag och inte har någon engelska imorgon eller något engelskaprov idag hehe; )
Har inte kunnat uppdatera eftersom blogg.se inte funkat varken i morse eller igår för mig menmen.
Idag vetjag inte vad som händer , blir nog hemma och sova ett tag iaf! Sedan har jag ju skolarbete i sinne..

- Nationellt matteprov
- Ergonomiuppsats
- Datauppsats
- Engelskaprov
- Svenska redovisning + uppsats


Hahahhhaha jag vill ju bara gråta! Jag får ta och skylla mig själv
 för att jag alltid skjuter upp saker tills just innan. haha
Nu är jag då iaf anmäld till umeå och licensen är klar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0