Be careful what you wish for because you just might get it

Äntligen hemma!!!!!
I lördags gick jag ju som sagt på stan med min syster och mamma och det är inte himla lätt att man virrar bort sig i Stockholm haha! Gick även själv ett tag för jag blev irri och det var då ett under att jag hittade tillbaka till hotellet haha:) Blev inte så mycket handlat men iaf så köpte jag en skinnjacka , en kavaj , en vit kofta , en svart tunn kofta och en navelpiercing.
Idag så släpade min syster med mig på paradisbadet i övik och det var väl sådär där. Bara den långa rutschkanan som var rolig haha annars var det rätt så risigt ställe , inte som jag förväntat mig.
Sitter just nu och lyssnar på gammlåtar som jag helt och hållet hade glömt bort !
Nu blir det att skruva upp elementet och ladda hem en bra film!
Går inte ladda upp bilder nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0