An oblique step and I think everything's going to dissapear, hope about the desire that never will see tomorrow's light

Vaknade för en stund sedan och är pigg? vad händer där är ju frågan.
idag är det iaf dressyrträning klockan 8 och så mycket mer än det och att vara i skolan kommer jag nog inte hinna med. Idag har jag iaf min arkitektur redovisning som bara blivit uppskjuten vecka för vecka , men jag har ändå inte orkat/haft tid att göra den som jag egentligen skulle vilja ha den men det får väl duga antar jag.
Insåg just att bussen inte går förän om en timme och tio min haha....
Jaja nog kommer jag kunna spendera den tiden på något onödigt nu typ som detta?
HAr insett att min mobil sjunger på sista versen nu eftersom leveransrapporter kommer nu på sms som folk svarat på , det är en spricka i knapparna , sms som jag skickar hamnar istället i utkast? Ja måste nog gulla med mammsen eller något liknande:P Jaja ska klä mig nu! pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

leveransrapporten kommer ju ofta efter ditt pucko ;P

2010-02-10 @ 12:11:46
Postat av: Anonym

hahahahaha ja men inte ett halvt dygn senare

2010-02-10 @ 16:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0