23.46

märkte just att vi har slut mjölk?
gör ju inte livet bättre precis.

Aja har iaf varit med brudarna ikväll och typ bara snackat och spårat som vanligt haha...
Jag kan lova ni hade inte velat se vad jag möttes av när jag var på väg till jessica hahaha herrejävlar säger jag bara!!! 
Imorgon blir det skolan matteprov och arkitektur redovisning ;);););) känner att jag verkligen kommer att spika dem båda :D:D är så jävla säker på allting asså! känns bra att ha pluggat så mycket som jag gjort inför detta::::):):::::)))))):)!!!!! NOT
På kvällen vet jag inte riktigt vad som händer än men något ska väl hittas på!!!
aja ska sova min beautysleep nu haha!!! puss





en blivande neger och jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0