22.50

Kom nyss hem från stallet och dressyrträningen.
och satan så duktig min finafina polle var!!!! nu är jag p känner jag och peppar
umeå vecka 10!!:D
Och sen kan jag ju även tala om att jag peppar som fan till fredag:D:D!!!
sen finns det ju andra saker man inte peppar till som skidor imorn och TMS förhör haha...
och mer saker finns det som man också helst skulle vilja slippa att uppleva .
Men jag känner rent att de positiva slår lätt de negative med hästlängder!
nu ska jag passa på att vara på jäkligt bra humör !!!:D hur länge de nu kommer att vara


hej glasögon hejda



Kommentarer
Postat av: mike

du är riktigt söt, helt klart . tummen upp

2010-02-16 @ 00:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0