12.35

tidsfördriv...




50 frågor om mig

 

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
när nerissa kom och skrattade haha

2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
gick till bussen

3. Vad gjorde du för 30 min sen?
kom hem

4. Vad hände dig 1993?
jag föddes

5. Vad händer nästa helg?
ingenaning

6. Tre ord varför du sist spydde?
var nog full

7. Vilken färg är din hårborste?
svart , rosa har flera olika

8. Vad köpte du sist?
mat kanske haha

9. Vad fick du senast i present?
pengar

10. Vilken färg är din dörr?
trä

11. Var förvarar du dina pengar?
kontot , börsen sen lägger jag dem lite överallt:P

12. Hur var vädret igår?
bra eller det snöade väl igen igår kanske?.

13. Vars kramades du sist?
i mitt rum

14. Vad ser du fram emot?
att gå ut

15. Vad är 15?
åldern jag var för 2 år sedan

16. Vilken skostorlek har du?
39

17. Vill du klippa dig?
ne

18. Är du över 25?
25 år nej

19. Pratar du mycket?
ganska

20. Kollar du på O.C.?
har gjort

21. Har ditt namn ett "x" i det?
neeeee

22. Känner du någon som heter Steve?
nej haha

23. Hittar du på egna ord?
händer haha

25. Är du en typiskt svartsjuk person?
nej

26. Vad har du för mobil?
sony ericson

27. Vem ringde dig sist?
carre

28. Biter du på naglarna?
ne

29. Har du lockigt hår?
ne


30. Vilken konsert ska du på härnäst?
vet inte blir väl på stada

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
de duuu

32. Hur många gånger har du svurit idag?
har haft fysik , ont i huvudet , magknip och försöv mig så ganska många gånger

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
fan

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?

nej

35. Ska du jobba imorgon?
ne har inget jobb.

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
haha minns inte men jag sa väl säkert det i fredags haha:P

37. Vad borde du göra nu?
sova eller gå ut eller göra skolarbete eller ta en såndär magtablett

38. Har du något smeknamn?

ehhjooo  många ,  mattis muttis mattisborgen pai muttwurst bjern

39. Sover du mycket?
nej.....

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
the stepfather


41. Vad ska du göra på lördag?
typ döö

42. När var du ute sist?
nyss då jag gick från bussen

43. Har du gråtit idag?
nej

44. Är du en glad person?
jooo

45. Har du roligt nu?
nej

46. Vad äter du helst?
är väl olika

47. Vem var du med sist?
ja dom jag umgås med i klassen

48. Vad heter din mamma?
carola

49. Vad är hela ditt namn?
Susann anna matilda svensson

50. Tycker du om någon just nu?
vem vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0