11.43

snodd av maaaarrrrr3

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
"jag borde tvätta håret"
Vilket ord rimmar på "test"?
fest ?
Favoritplanet?
hahaha vet inte av någon annan än jorden typ hehe
Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
det är himla olika har iaf nomy-selftherapy nu
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
bh , linne, kofta
Vad är det för märke på skorna du har på dig?
de vettefan
Vad var det senaste som fick dej att skratta:
tanken på en viss person hahahahhaha
Vad gjorde du klockan 2 i natt?
somnade
Vem skickade det senaste sms:et till dig?
jessica
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
det har jag ingenaning om
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
de vettefan
Vilken pälsbeklädd sak rörde du senast?
tjorven haha=?
Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
hmm de är en himla massa det^^ höhö
Vilken ålder har varit bäst hittills?
16 ?
Din värsta fiende?
livet:P
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
en hel blå haha
Vad var det senaste du sa till någon?
Vad het den där tjejen?
Vilken färg har din jacka:
svart
Vem var senast arg på dig?
mamma kanske?
Vilken sida sover du på?
alltid olika
Vad blir ditt namn baklänges:
adlitam
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:
vet inte
Hur tar du dig till jobbet?
har inget jobb
Vad gör du när det regnar:
sitter inne
Vad har du för startsida på internet:
hemma så har jag google men här är det skola.se
Vem ringde du senast: 
pappa
Godaste drickan till frukost?
mjölk
Första sporten du gick på: 
ridning
Vilken tv-serie är bäst: 
One Three Hill eller oc
Vad är du mest rädd för i hela världen: 
vara ensam
Vad har du för färg på ditt påslakan:
svart o vitt
Vad ska du döpa dina barn till:
det vet jag inte
Kan du ditt mobilnr utantill:
ja
Senaste lästa bok:
Räcker det om jag säger att jag älskar dig?
Vem kramade du senast:
nån i fredags kanske haha
Vad åt du senast?
plättar
Vilka språk talar din mamma?
Svenska?
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Hur bra är din syn?
funkar
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?     
vilken bror
Var är dina syskon just nu? 
mitt syskon är i skolan
Senaste piercingen?
haha örat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0