07.17

Upptäckte just att jag har väldigt gott om tid på mig!!
Längesen det hände .. , har blivit himla morgontrött men
det är nog för att jag fått svårt för att somna.
Jag har börjat drömma hur mycket som helst också , i princip varje natt.
Typ som i natt  drömde jag
att jag jessica och linn var på biltripp genom sverige och att vi var uppe på ett fartyg uppe på ett berg och kollade ner på någon ´gigantisk fästning och jessica skulle låtsas putta ner mig hela tiden men lyckades aldirg så hon själv flög ner på sidan av båten och föll ner och helt plötsligt så var jag och linn hos hennes pappa fast huset stog på en brygga och det var en massa konstigt folk där inne och sedan vaknade jag upp klockan fyra haha? men somnade snabbt om..

 HAHAHHA orkar som inte!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

SV: Haha det har du faktiskt rätt i! :D Tänkte inte ens på det! :P

2010-02-05 @ 10:43:58
URL: http://ceciliaeldborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0