Cause day and night The lonely stoner seems to free his mind at night

Längesedan nu!
Hemkommen från luleå och mätt sitter jag i soffan och ska snart fixa det sista och sedan vänta på att john ska titta förbi innan jag far till nathalie vid 8 och där blir de lite partyy med linn marre nathalie och therese:)! KOmmer nog att bli mys fast dock är ju amanda jessica och rebban i pajala men förhoppningsvis kommer dom tillbaka levande:O! Från luleå fick jag med mig 1 par gråa dansbyxor, 2 par solglasögon, en sjal, 8 tröjor, ett halsband och en bh. Kanske visar någon bild sen om jag ids dvs hehe. Vettefan vad man ska ta på sig ikväll för det är ju så jäkla kallt om kvällarna nu, känns verkligen att hösten är bakom knuten:( Inget att göra åt det men hösten är inte en särskilt ball årstid.. bara att hoppas att det blir en tidig vinter i år och att jag hittar någon skoter som verkar lämplig som jag kan ha ett tag iaf sedan så är det ju bara typ 5 månader till 18 och körkortet så då kanske en bil känns nödvändigare än en skoter;D? jasi man tar dagen som den kommer och nu säger jag hejdå. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0