update


<3
NU har jag verkligen inte skrivit på hela sommaren för jag har varken haft lust eller tid!
I sommar har väl allt och ingenting hänt har bara varit en jäkligt skum sommar som inte liknat någon annan, inget speciellt har väl häntprecis men men alltid skönt att vara ledig iaf:)
Får väl slänga in bilder sen men då är det ju bara att det knappt tagits några ?haha
Just nu har jag finbesök av josefin som varit här sen i tisdags och ska hem idag så vi sitter ute i det konstiga skiftande vädret just nu. Ikväll ska jag till nathalie och  umgås med brudarna , blir kingeeelinnnng:D
Sen kan jag ju även säga att min mamma fyller år denna dag , 39 år tror jag det var (?):) Får väl se hur denna dag kommer sluta , fredag den trettonde brukar ju inte vara så ball hahah;P Jaja nu ska jag kila :) pussspusss

Kommentarer
Postat av: the pimp

nog skulle vi kunna fått det sämre;D

2010-08-14 @ 06:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0