There are memories that never fade out


Igår så for jag jessica och joel till stallet där vi fixade allting och sedan hoppade jag en bana på 95 , 100cm och inte högra pga av att det regnade och var lite lerigt men det gick då skitbra iaf och han var himla lugn och fin!!:)
Sedan tömkörde jessica amadeus på utebanan lite och efter det for vi hem och john hämtade mig sedan sen for jag hit till han och sov men varför är jag då inte på skolan:O haha orkade inte ta på mig skorna när jag gick in från bilen igår så jag tramapade på något som jag sopa bort och trodde det var småsten men det tog då inte ont iaf. Sedn imorse kunde jag knappt stå på foten ochbörjade peta med pincett osvosv och då är det ju så klart en glasbit.... For till skolan halv tolv dåvi började men vi hade löpning och alla hade redan farit ut och sprungit men jag hade ju ändå inte kunnat vara med så jag gick till skolsköterskan men hon fick inte ut den heller så nu är det bara och vänta och se om den kommer ut:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0