I had been to the bottom, i had suffered a lot I deserve to be rich, heading straight to the top

Fick med mig ett solpuder och ett nagellack hem från stan vilket var helt okej eftersom jag inte hade särskilt mycket pengar eller snarare typ inga sen ska jag ju till luleå på torsdag till fredag och då blir det lite shoppping. Så jag hoppas att jag hinner får min lön innan dess annars blir det att ta från sparkontot som jag gjort typ hela sommaren:P inte bra men jag får väl betala tillbaka det sen haha inte för att ja tror att de är det första jag tänker på när jag får mina pengar haha;) Sedan följde jag jessica joel och linn på frasses för de skulle äta och dit kom även amanda jens och patte . Efter det for vi tjejer till jessica + rebban som kom lite senare och spelade kort och spel vilket var trevligt. Men jag for hem rätt så tidigt för egentligen skulle jag till john men for dit vid halv elva tiden ist:)
Sitter hemma nu och har just ätit lunch och ska nog sätta på en film och lägga mig i sängen och glo för jag har ingen lust att göra nå annat för tillfället. Ikväll blir det byyyyyyyyyske! :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0