I feel it in my fingers, I feel it in my toes Love is all around me and so the feeling grows It's written on the wind, it's everywhere I go

REGNREGNREGNREGN verkar som om det aldirg kommer att sluta regna!!! For till skolan imorse och kom på att vi inte hade den första lektionen som så många redan sagt till mig men jag är ju trög och for dit iaf.. Men john hämtade mig igen iaf så vi for hem till han så fick jag sova lite längre innnan jag for till skolan igen. Direkt efter blev det schtaaan för att få hämtning av mamma där . Sedan gick jag in med hästarna som var dygnsura och det blev jag också kan jag lova...
Ska mysa framför denna film nu och vänta på mat! tjingelinggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0