Ev'ry minute, ev'ry second of the day I dream of it in the most special way


Fredag:
Blev tacos med jessica towa linn muttis och sanna hemma hos sanna och lite drickande på det. Sedan spelade vi spel och pratade och bara myste där. For hem tidigt vid typ 1 för jag hade stalljour på lördagen.
Lördag: Började jäkligt sämst och jag var trött och förbannad typ hela förmiddagen. Mockade och fyllde höpåsar osv. Red också yippie en sväng barbacka med jessica och amadeus:) Sedan for jag och jessica till frasses med joel och sedan hem till jessica och gjorde inte så mycket . Sedan tillbaka och ta in hästarna. PÅ kvällen så kom linn jessica och joel hit så vi åt middag med carre och ullis och annars så spelade vi typ bara spel och såg på tv. Sedan skrämmde vi upp varandra så mycket så vi var asräddda hela högen haha så john kom och sov med mig hihi:)Rätt så skönt med en lugn helg ändå:)
Söndag: Just efter 9 begav jag mig i SPÖREGNET till stallet för att släppa ut hästarna och sen fixade jag allt till yippie också förutom mockningen. For sedan hem och sov mera. Nu så ska jag till byske och hämta mig plånbok som dom hittat där : O fett najs!!!!!  Sen ikväll blir det stallet och hitta på något med yippie:) frågan är bara vad ? TJAAAOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0