Everybody hit the floor Lets get it on You gotta move you body Don't stop, come on


Fredagen
blev ganska mysig och vi var hos nathalie ganska länge och sedan for vi ut och träffade folk och sedan vidare mot ursviken där vi skulle på efterfest men de blev nå knas med bilen fast som tur hade bara huvudströmbrytaren råkat gå av hahaha men vi for tillbaka till stan eftersom vi letade johans försvunna telefon men det hittades då inte. Sen blev det hemgång nån timme senare.
Lördagen så kom linn till john där jag var och vi satt o snackade osv sedan på kvällen for vi och tog in hästarna och jag red en stund och rullade på ett räcke på medellinjen. Gick rätt så bra! Senare följde vi john till myckle och sorterade lite verktyg osvosvosvosovosv var fett trött så vi for hem vid ett två tiden och släppte av linn och då trodde jag äntligeeeeen att  jag skulle få sova men icket det utan då skulle vi skjutsa en kille till btk och det tog då fan tid.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0