17.28

Så var den första skoldagen avklarad! Även om det var jobbigt och jag var trött som ett svin så var det ändå inte sååå farligt. Kommer bara bli tungare och tungare ju längre som går.. schemat har jag då inga kommentarer om (sebild)
Sitter och ser filmen remember me nu och den är väl sådär. Ska sedan och köpa nå blocka och grejs som jag inte hade med mig idag sedan ska jag fara till john och sova där för det är ju himla mycke närmre än vad det är från mig till skolan så de är ju bra, förutom att dom fortfarande av stängt av lejonströmsbron men men. Så ikväll blir det bara att ta det lugnt för jag är fett trött!! Måste ställa tillbaka tiden på dygnet nu och lägga mig i vettig tid. Det låter bra när jag skriver det iaf!!! fast jag vet att jag är sämst på det där.. jaja byebyeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0