09.20

me and linnnsaaaan
Söndagen blev konstig eftersom jag sov så länge för att vi kom hem seeent på lördagen. Så vid typ sju hade jag fått mig till stallet och tog in hästarna och fixade i stallet och red. Så timmarna bara flög iväg och var inte hemma förän typ efter tio och då var jag helt död så det blev inget mysa med jessica och linn som tänkt men ¨ret har ju som 365 dagar och inte en:) duschade och såg sedan lite av Irene Huss tatuerad torso och somnade sedan. John skjutsade mig till stallet där jag tog ut hästarna och fyllde hö och vatten till dem och gick sedan en liten omväg hem där jag nu ligger i soffan och ska försöka hitta någon film att se. Ikväll vettefan vad som händer ska nog pallra mig till solariumet idag så jag får lite färg iaf annars vettefan. Skola imorn iaf och jag vill bara sova.. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0