Swear up and down to God above That you finally fall in love

Jadu igår så fick jag skjuts av johan så vi hämtade upp lovisa i stugbyn sedan skjutsade han oss till jossan och ante där de var partiii. När vi varit där ett tag så gick vi till linn där det var ännu mer folk och sedan fick vi skjuts upp till dalstugan där det var himla mycke folk och karoke och grejer hahaha sen var mina föräldrar och deras kompisar där också hahaha ganska kul. Sen fick jag och jossan skjuts på skoter ner till stugerna och for till nån stuga ovanför dem hah men det blev to much så vi for hem till dem ist och hade det trevligt nästan hela tiden iaf haha. Vad som hände sen är inget intressant så det skippar vi.
Idag vet jag inte vad som händer,  ser ut att bli rätt så bra väder iaf!
Aja ska vakna till nu .. eller sova ett tag till..
hejdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0