We're going off tonight to kick out every light. take anything we want, drink everything in sight. We're going till the world stops turning, while we burn it to the ground tonight

Igår blev det så att vi for upp på bertjaur (stavning???)
Eftersom pappa skulle laga staget på skotern skulle jag åka pulka med packningen bakom sofia haha men pulkan klarade ej av guppen så jag fick åka med simon upp ist. När vi väl kom upp dit så började vi packa in sängar, madrasser och sovsaker. Efter det så började vi tjejer dricka inne i stugan och spela ölspelet medans killarna gjorde upp en brasa ute som vi hade tänkt gå ut till men de hann in före.  Men ut gick vi alla tillslut iaf och satt vi elden o grilla o drack. Efter det gick vi in igen och då var det inte liiiiiiiiiiiiiiiite kallt inne i stuuugan så ytterkäderna åkte av fort som satan sen satt väl alla och svettades mer eller mindre. När vi väl var inne så körde vi mest skicka kort leken hahaha i brist på ideer vad vi skull göra. Lite senare började alla gå och lägga sig och somna så småningom så jag och oliver börja dricka igen sen väckte vi upp sofia och andreas så vi skulle få upp stämingen och hitta på nått ballt att göra men ingen verkade vara taggad på det... haha och ist blev det då vattenkrig av någon anledning haha så det var jävlart blött överallt .
När man väl skulle sova så han man knappt blunda innan det var vaaarmt utifan igen, så då låg man vaken ännu längre och när man till slut somnade så hann man bara blinka så var det morgon. Vi städade ihop och bäddade osv sedan var vi nere i byn vid 11 tiden och efter det har jag typ bara sovit och nu kom jag nyss ur duschen.
Nämen det var en mycket trevligt kväll igår:)!
Nu blire att klä på sig sedan höra vad som ska hända ikvälll! tjaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0