You came like a wind, you were like a prince, you disappeared one day and will never be mine. The wounds will heal with the years that they have done before. You should know that I miss a piece and it's you.

Igår blev det så att jag sofia och jossan fick skjuts av frej till sorsele. De börjades då drickas i bilen eftersom det blev ganska sent innan vi tog oss dit så när vi kom fram var väl alla lite mer eller mindre lulliga:P
Så vi for in till folkan där det till min stora förvåning vara mycke folk. Så vi var där och dansa och träffade folk däri bland skelleftebor haha! Sen for vi runt o åkte en sväng också. Minns inte vilkentid vi började fara hemåt men var iaf hemma typ vid tre kanske.
Min telefon gick förresten sönder igår på dagen så jag har pappas nu och min startar då inte ens. Perfekt att det händer just när man är i fjällen för då är det inte bara att ta bilen och köpa en ny precis..
Jasi man får väl helt enkelt lära sig att leva utan den fastän man är satans beroende av telefon haha.

DEt är +3 grader ute för tillfället och nu blir det att tvätta bort gårdagens smink och klä mig och sedan gå till backen och träffa jossan. Senare blir det upp och träffa booysen på fjället.
Glad påsk förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0