21.56

Jäääääärngänget !!!!!!!!!!!!!!

KOm nyss hem från stallet och dressyrträningen. Gick över förväntan eftersom han haft en lugn vecka nu, men han var faktiskt jättefin! Allt gick prima förutom att det var så jääääävulskt varmt i mangegen att den som inte var där inte kan förstå, helt sjukt ! Både ryttarna och hästarna var genom blöta och det såg ut som att man hade nötit dressyr i flera timmar och tuktat hästarna:P
Men så fort man kom på andra sidan skynket så blev det svalare, konstigt nog.
Nu blir det att ta sig en efterlängtad dusch och sedan hoppa i säng(?) fast justja jag har ju sovmorgon då jag kommer nog inte lägga mig tidigt som jag alltid planerar men det blir aldrig något av hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0