Please accept my apologies, wonder what would have been Would you've been a little angel or an angel of sin?

Nu har jag varit väldigt oaktiv på bloggen känner jag haha men har inte haft tid eller ork att skriva men kan kort fattat skriva vad jag har gjort i helgen.
Fredag: Fick jag och linn för oss att köra moppe till byske så vi for dit till matilda och var med henne och en massa andra och gjorde inget speciellt utan tog det bara lugnt. När vi skulle hem var det -4 och gissa om vi höll på dö på moppen...
Lördag: Var och tog kort till ett nytt leg och köpte ett minneskort till telefonen och ett usb och sedan nå småsaker. På kvällen så fick jag, jessica och linn skjuts till matilda i byske och var hos henne med en massa folk och grillade, spelade kort, pratade osv. Sedan just före två fick vi skjuts av hulver till stan igen. Och jag sov hos jessica men for hem vid 4 på natten efter som jag hade fett ont i huvudet..
Söndag: Halv sex blev jag väckt och for till stallet och hade stalljour på srk, där hoppade jag även med min ädla springare haha som förövrigt var galet pigg! Vid två tiden så gick jag och jessica hem till mig och la oss och sov vid tre tiden. Klockan sju vaknade vi och for hem till henne och åt och var med linn. Sen for vi och träffade caisa och frida, mer än så hände inte då.
Måndag: Hade sovmorgon till kvart över ett vilket var himla sköööönt! På kvällen var jag med jessica, marre, amanda och linn. Vi spelade in våran film som vi tidigare planerat HAHAHAHh den blevvv kuuuung haha!!
Sommaren 09(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0