Make sure you're holding on because it could be the one, the one you're waiting on.

Blev väckt för tidigt imorse eftersom att min telefon är paj så har jag pappas och har kopplat hans nummer till "min" mobil så mamma ringde ju som en tok och frågade saker hela jävla tiden så jag är rent inte nå pigg nu..
Vi skulle egentligen träffas klockan 10 och fara upp på fjället men jag är så förbannat trött så det blir att fara upp lite senare för mig iaf, känns inte lika bråttom heller eftersom det inte är vidare fint väder idag.
Och det jävla blogg.se ska jämt lagga så det inte går att ladda upp bilder så det här blir ännu ett tråkigt inlägg memen ha en bra dag! tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0