Just a small town girl Livin' in a lonely world

HHAHHAHHAAHAHAHAHHa när man för säkerhets skull kollar upp saker tex. ((((OM MAN KUNDE EFTERANMÄLA SIG ELLER INTE)))))) och fastän man gör det och får ett tydligt svar att jag inte kunde det. Och jag kollade ju antagligen upp det efetrsom jag hade skickat in en efteranmälan som vanligt och skulle checka om jag kom med eller inte för annars är det väl förjävligt om man ska dra dit hästen sen kan man inte vara med.MEn nääää nog får jag svaret att jag inte kunde efteranmäla mig för domaren inte kan ta mer ekipage men ändå så står jag på den där listan som efteranmäld, kunde ju ha fått ett samtal eller något att jag ändå kom med men icke det utan istället får jag sms från en kompis klockan 9 imorse som frågar vart jag håller hus och att det är jag om 6 ekipage och sedan bara 2 HAHAHAHah Jag blir gaaaalen. Var nog bara ett kommunikations problem mellan någon eller att man glömt kollat upp det eller missat det (förhoppningsvis annars är det dåligt som fan;P) inget att grämja sig över nu för nu har det redan skett.
jaja jag är ju typ i sömnen tror jag ... sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0