In my head I see you all over me

Igår kväll så gick jag först till stugbyn och började dricka med lovisa, moa, robin och maria. Lite senare gick jag till jossan och ante där det var en hel del folk och kvällen slutade iaf på hotellet/ammarnäsgården.
Mer än så skriver jag inte haha.
Imorse for jag till jossan och satt och såg tv med henne och ante tills de skull upp på fjället men jag kunde inte köra då så jag vandrade hemåt men blev upplockad av lovisa och robin så jag följde dom och åt osv i backen.
Sen ides jag inte fara upp på fjället så jag har bara suttit ute i solen här, är heeeelt sjuuuuuukt varmt i solen!!!
Ikväll ser det ut som att det blir film mys! Nu blire grilllat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0