If today was your last day and tomorrow was too late

Igår blev det inte mycket till filmmys haha. Jossan övertalade mig att följa och åka längdskidor..
Blev så att vi åkte 7km och det var faktiskt skönt haha tro det eller ej. Sen såg vi tv hos henne med några och var även förbi lovisa där några skelleftebor var så vi satt bara och snackade osv med dom.
Imorse for jag, jossan, helena, sofia, ante och lovisa upp på eivis. Inte långt efter vi satt oss ner då "exploderade" remmen på antes skoter och det var bara nå gummibitar + nå snören kvar av den haha saaatan vad det small!!
Var iaf sjukt skönt där uppe och det var vaaaaaaarmt!
Efter middagen så for jag jossan sofia och helena och åkte skidor igen hahaha denna gång samma runda runt sjön på 7km hahaha frågan är vad som har hänt med mig att jag gör det frivilligt hahahahaha måste vara nå fel på fjällluften!
Efter det for vi alla till sofia för att basta och ante hängde också på. Det var spååårat varmt där ett tag och min hud har typ bränts upp.. aja nu är jag iaf hemma och ska nog lägga mig för jag är trött som ett svin och ska upp tidigt imorn för att köra upp på fjället igen! pusssssheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0