I wanted you to stay cause I needed I need to hear you say it

Vaknade för en stund sedan och trodde att jag tagit världens sovmorgon för jag redan hade varit vaken en gång och tittat ut genom fönstret och sett att det var sämstväder så så somnade jag om men vaknade ändå klockan 10 .. trodde den var typ 1 .
Ska snart ta mig nå fika/lunch sedan gå till backen och det blir nog bara att sitta där med jossan och lovisa idag. Har som inte ork till så mycket mer än så just nu.
Igår så blev det helvetet haha hatar när folk som vet att jag har kort stubin ska hålla på och provicera mig när jag redan är på dåligt humör och har förklarat varför och så ska nå andra lägga sig i och tjafsa , orkar som inte det:P
Så då for jag till jossan där vi såg hockeyn och det blev ju förlust ännu en gång..
Annars så låg vi bara och såg nån film på tv men jag låg typ och sov hela tiden så tillslut gav vi oss ut på en promenad och hämtade nå grejer hos sofia för att piggna till. Men sedan la vi oss ner och såg film igen och då stängdes ögonen haha.. sen gick ja heeem och sov!
Tisdagkväll & Onsdagmorgon: bertjaurstugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0