Come around and talk it over So many things that I wanna say

NU var det ett tag sedan jag skrev och det är för jag inte haft något speciellt intressant att skriva. I veckan så har jag varit i stallet och Yippie har blivit sjukt lugn sedan vi flyttade honom till srk!! Hoppas det håller i sig!
Hade dressyrträning i onsdags och det gick skitbra, så nu ska jag starta Msv om två helger hihi ska bli kul!! fast han har ju lite lätttare för skolorna och samlingar än skänkelvikningar och ökningar;P
Har varit sjuk i veckan och har en jävlig hosta men det blir bättre när jag tar hostmedicin men ändå så hostar jag .. hostade till och med i tisdags så att jag spydde hahah inte ballt!!
Idag så är det då fredag och VALBORGSSSS! Vi hade planerat och allt var som klart men nu verkar det inte bli så.. fan asså man ska inte planera saker så mycke eftersom allting ändras ändå men aja blir nog kul ikväll ändå. Kommer nog att vara ganska mycke folk ute om inte alla stannar inne i värmen om det ska vara sådant här pissväder ikväll också.. Vafan det var ju nyss typ sommar och nu kommer det ännu mer snö :O vad händer där???!?!??! Ska städa klart mitt rum nu hihi :) pussss
Första tävlingen med Yippie.
25(?) April 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0