Colors of the rainbow shine so bright everytime i look in to your eyes

Sitter i stugan nu och har just fått igång internet och har även skottat upp stigen utanför "lill stugan".
Efter vi hämtat sofiaj vid sex tiden så började vi köra mot ammarnäs men var inte uppe förränn tio tiden efetrsom det var sjukt halkigt på vägarna och regnade/haglade/snöade så det var dryyygt som satan.
När vi kom fram så packade jag upp mina saker ocg började sen se en film men somnade snabbt och vaknade upp klockan sju imorse haha.. Men låg och drog mig framför en film till klockan 10.
Nu blir det att hjälpa pappa och få fast skoterdynan som åkte av vid förra fjällvistelsen haha.
Sen får vi väl se vad som händer kanske blir fest ikväll men inget helt bestämt ändå:D
Jaja ska klä på mig och gå ut nu , är +2 grader och lite molningt men sol vissa stunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0