Cause with you, I'd withstand All of hell to hold your hand

Igår så packade vi ihop allting på morgonen och började köra vid 11 tiden sen åt vi lunch/middag i malå och sedan lämnade vi pontus skoter i norsjö så det tog ett tag att få sig hem. Väl hemma så dök jessica upp hos mig och skrev välkommen hem på den upptinade gatan haha skitsöt haha:D
Sedan for vi till stallet och jag longerade yippie en liten stund bara eftersom det var lerigt som satan!
Sedan gjorde jag inte mycket mer än bara tog de lugnt.
Idag kändes det inte värt att vara på skolan efetrsom de enda vettiga jag gjort är att spraylacka en pall, annars har jag bara suttit och inte gjort ett piss.
Var iaf med pappa och kollade mobiler för en stund sedan och jag får en billlitelefon nu men de funkar!
Nu ska ja då inte ha sönder denna så fort hehe men de kommer kännas konstigt med en LG då jag haft sony typ hela livet haha aja de bli säkert bra. Ikväll ska de tuktas moppe med linnnsaaan men jag antar att den inte kommer starta haha:D jaja här är bild på telefon iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0