23.07

Efter middagen så for jag till rebecca och vi skrev våran uppsats/analys/redovisning till arkitekturen. Efter det så for jag till stallet och red ett kort men intensivt dressyrpass på yippie och tränade lite öppna och slutor i alla gångarter sen hade jag även gramanen på honom för att få honom lite mer framme ,lång och låg. Han kändes så mjuk och fin i slutändan så jag plockade upp formen på honom och även då var han mycket fin och hade bra bärighet i galoppen. kanske gårdagens markarbete var bra för honom eller det vet jag att det var:)!
Jaja blir nog sängen snart eftersom jag är trött som faan!  sussa sött!

Kommentarer
Postat av: fuck you

dra åt helvette de är jag inte ALLS DE!

2010-04-23 @ 09:17:21
URL: http://linnluundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0