22.40

Blev ren en heldag i stallet när man flyttat grejer och sådär. När jag kom hem efter lunchtid så kom jessica och amme hit så vi gick till stallet och får veta att en tjej haft inbrott i sin bil just när vi kom och dom tog skinnjacka och nå andra grejer haha mitt på dagen mitt på en parkering;P hur tänker folk riktigt? aja det finns ju i princip vittnen så dom kanske åk fast , vem vet hehe; )
Hoppade iaf i mangen ikväll men en himla pigg Yippie. Hoppade övningen som är på min fina paintbild nedan för med 1galoppbom sedan 3m till första studset och sedan 3m mellan studsen och sedan ca 6,50 till en räcke.  Hoppade de på olika höjder och som högst 1,10m på räcket sedan gav jag mig eftersom det var ett tag sedan han hoppade den höjden eller hoppade över huvudtaget. Slutade med att sätta ihop linjen till 4 studs där mina slavar amme och jessica fixade hindrerna så det började lågt på första sen blev det högre och högre.
Imorgon får jag se om min syster är sugen på att rida honom lite eller om jag ska dit, ist blir det nog dressyr eller en skogstur:)  duschen nu sedan sova! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0