18.02

Sitter i stugan och har just ätit middag. Dagen har spenderats med lovisa och jossan. Vi satt först i liften men gick sedan ner till affären i regnet och slasken för att lovisa skulle handla något haha men det blev inte mycket handlat haha. Sedan var vi en sväng in och kollade på ammarnäsgården men det var då inge roligt folk där så vi gick hem till jossan och kollade på hennes och helenas bilder från i helgen/veckan haha. Ska lägga över dom på min datorn ikväll så då blir det att lägga in endel av dem för vissa ska ingen någonsin få se haha. ger iaf ett smakprov här nedan som är från min och girlsenssss skidtur! Hemma hos jossan såg vi också film på tv. Wallander- skulden och fucking åmål . Sedan gick jag och lovisa och hämtade skotern på liften och körde sedan hem i regnet.
Vad som händer ikväll vet jag inte än men kan tänka mig att det bara blir att ta det lugnt och kanske gå upp till dalstugan där de tydligen är hockeykväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0