14.51

KOm hem för ett tag sedan. Redovisningen gick över förväntan och vi fick sluta direkt efter det så jag och rebecca kollade lite på stan och jag hittade två leggings som jag skulle köpa men kom på att jag inte hade nå pengar med mig.. så nu ska jag slänga i mig nudlar sedan fara på stan med mamma en tväris och sedan hem för attröja lite på mitt rum för nu börjar det vara lite stökigt igen hehe sedan ikväll så blire nyktert för min del! Eftersom jag somsagt ska upp tidigt så känns det inte så aktuellt. Så ist ska jag och linn hitta på något men vad har vi inte spikat än men nu måste jag rusa till nudlarna innan dom kokar över hehe pusss
foto: josefinsundin
I detta väder skulle det inte vara dåligt att befinna sig i fjällen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0