10.34

  • Namn: Matilda Svensson
  • Pepp just nu: typ valborgs eller flytta till srk:)
  • Happening på gång: donno
  • Jag älskar: att ha kul?
  • Jag hatar: att jag inte har nå pengar elller sommarjobb
  • Snyggast just nu: vetja
  • Snygging denna veckan som inte är din pojk/flickvän: he vettefan
  • Om jag kunde skulle jag: få allt som jag ville?
  • Het person jag vill känna bättre: veteeeeej
  • Katter är: läskiga
  • Snällast denna vecka: den som kommer och städar mitt rum
  • Person som gör mig engagerad: typ mamma
  • Nån jag stör mig på: haha jadu he är väl olika
  • Jag får ont i magen av/när: stressss
  • Jag är rädd för: typ katter , råttsvansar
  • Främling jag vill lära känna bättre: men ja vet inte
  • Bekant jag vill pussa på: mina fötter:]:] hahah men jag vet int
  • Jag pratade senast i telefon med: julia
  • Jag läser jämt folks internetdagböcker: blogg ?jo
  • Just nu är jag: trött , illamående för att jag är trött
  • Just nu är jag inte: pigg
  • Dömer folk efter utseendet: nje
  • Är dödligt kär? nää inte det
  • Blir lätt du för stunden förälskad i okända på ex tåg?: haha nej?
  • Diggar mest: livet , not
  • Om jag var döende skulle jag: göra allt jag vill göra men inte gjort
  • Har hemlig passion för: om det är hemligt kan jag ju inte säga hehe
  • Jag blir kåt när: de skulle du allt vilja veta höhö
  • Hälsning till nån babe: hej;););););)
  • Är du snäll: klart
  • Är du fåfäng: njaaa
  • Är du blyg: nee
  • Är du piercad: mjo
  • Är du bestämd: jo
  • Intressen: kompisar , hästen
  • Favoritdricka: fanta
  • Vad gör du just nu: tråkar
  • Senaste person du kramade: donno
  • Senaste person du ringde: mami
  • Senaste person som ringde dig: julia
  • Hur många speglar finns i det rum du är i: två
  • Saknar du någon nu: kanske ja
  • Vad köpte du senast: leggings
  • När var du i en affär senast: igår
  • Vad har du för framtidsplaner: döden
  • Vad drack du senast: mjöölk
  • Har du stadigt sällskap: va
  • Vill du ha barn: typ
  • Längtar du till din nästa födelsedag: OJA
  • Har rakat dina ben någon gång: men ja
  • Är du sugen på något nu: nej
  • Hur många hål har du i öronen: 6
  • Född? 1 feb 1993
  • Var bor du? skelllefteå
  • Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? för många
  • Hur vill du ha ditt kaffe? mörkt o starkt men inget i
  • Använder du hudkräm? joo
  • Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid tv:n? byter kanal
  • Vad jobbar du med? inget......
  • Vad läste du för språk i skolan? spanska
  • Har du någon gång gjort något olagligt som resulterade i att brandkåren fick rycka ut?nae
  • Äger du en diskmaskin eller diskar du för hand? jag äg ingen mamma o pappa gör
  • Är du miljövänlig? JAAAAAA
  • Källsorterar du? joooojaa
  • Attraheras du av män med skägg? vem vet
  • Brukar du torka håret med hårtork, handduk eller inte alls efter en dusch? olika varje gång
  • Var brukar du handla dina kläder? oliika
  • Tycker du att du är snygg? nej
  • Micro-pop eller poppa själv? de är väl samma sak:P
  • Fredrik Lindström, Henrik Schyffert eller Kristian Luuk? `???!?!?!??!!?
  • Vad ska man göra i en dusch? ja vad brukar du gör i en dusch
  • Är du bra på att laga mat? sådär
  • Har du några fobier? no ha jag nån
  • Har du några tvångstankar? ibland
  • Tycker du att du har fin dialekt? eint Vätjaaa
  • Hångel? ja va
  • Hur märks det på dig att du är öppensinnad? haha är vad
  • Hur märker man av din charm? jadu he vet jag eeej
  • Var du med i barnens trafikklubb när du var liten? ahahhaha nej
  • Vilken har varit den bästa julkalendern genom tiderna? den där karusellerna på lise
  • Brukar du baka? nee
  • Röstade du i det senaste valet? nej
  • Är du nöjd med ditt liv som det är nu? nja kan ju alltid bli betydlig bättre
  • Är du mytoman? nae
  • När hånglade du senast: äru nyfiken va
  • När åt du senast: frukost nyss typ
  • Vilken låt lyssnade du senast på: meant to live - switchfoot
  • Har du sovit i din egen säng inatt: ja
  • Har någon annan sovit i din säng inatt: ne int vad jag  vet
  • Vad tycker du är fint? love
  • Vad tycker du är äckligt? mycket
  • Vem fick du senast sms från: linn
  • Har du pengar på mobilen: ne
  • Dödshjälp? helikopter elr någon nära haha?
  • Har du hög moral? va äre
  • Favoritblomma?: tulpan HAHahah nämen ja vet då inte
  • Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle du vilja vara? beror väl på
  • Favoritfärg? svart
  • Vad är det mest galna du har gjort i ditt liv this far? typ födas , int vetja godnattt

Kommentarer
Postat av: m

:*

2010-04-24 @ 13:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0