09.32

Igår så for jag och linn tilll byske och var med matilda och en massa mer hemma hos tobbe. Alla förutom vi tjejer drack och det var då livat hahaha trodde serilst att jag skulle dö i andningsnöd så som vi höll på att garva ihjäl oss åt allt dom sa och gjorde haha. Var också förbi jonas men där var det då inga mycke drag utan vi träffade bara några som var där och sedan for vi tillbaka till tobbe igen och på vägen får mange för sig att gå för han vill inte åka merca hahahahahahahaha så han hoppar av och börjar gå....haha men sedan går det inte lång stund innan han ringde och ville ha hämtning hehe. Ja sammanfattat så var det en trevlig kväll :)
Anledningen till att jag är vaken nu står i föregående inlägg och jag tror helt seriöst att jag är i sömnen för jag är trött som ett sviiiiiiiiiin!!
Idag blir det iaf att flytta klart alla grejer till hästen (mamma flyttade lite igår) och även ta dit hästen så han får gå ute i hagen idag. Sedan ikväll ska jag nog tömköra honom eller något liknande i mangen sedan blir det nattinatti för honom i sin nya box. Kommer kännas sjukt i veckan att jag bara har 700m till stallet:)!!!!!
Näe undra om man skulle ha somnat om igen?
eller
rent fara till stallet nu när man liks är vaken?



älgen at srk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0