Your eyes make me shiver and your body makes me jump for joy.

Grattis till mig som orkar skriva ett blogginlägg!!!!
Nämen jag har helt enkelt inte haft tid eller lust att skriva men nu äre skärpning.
NU sitter jag nyduschad och senare blir det att fara på nova med  jessica nathalie linn och towa , så det blir nog kul=)
Vi är ju lediga nu torsdag fredan och helgen så det är himla skönt . Har som inget speciellt planerat förutom klassfest på fredag .Vädret verkar då vara med oss men inte idag .. Började tokregna ett tag dära när vi var hos jessica och sov haha.
Nämen nu ska jag nöta ett jävla spel på facebook som jag har blivit beroende av hehe fasst jag suger=(
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0