When you are happy, it can only be worse, when you are down, it can only get better

Hur detta ska gå kan man ju verkligen fråga sig?
* Matteprov , fattar nada
* Svenska , konstiga ord som jag inte har en janne om vad de betyd

Till ikväll peppas det för fullt . Grillning med de bästa (+den saknade turken) och någon mer kanske om någon vill umgås med oss det vill säga hehe. Sedan blir det ut och träffa mer folk , fotbolll säger jag bara . Kommer ju typ skjuta någon i huvudet har ju ingen jävla bollkontroll hehe. Nämen först måste vi kirra några grejer men de löser sig nog. Förhoppningsvis.
Så ikväll nås jag på mobil all night long.
Mitt horoskop kan ta sig för de som ville veta. Fan att jag ska tro på såndär skit så nu kommer jag alltså gå runt och oroa mig , naaaaaaaaaaajs.
Nu ska jag då packa mina gympakläder sen blir det att träna kulstötning på idrotten
 så jag har någon chans på friidrottsdagen nästa fredag ;);)
Ha en bra fredag! PUSSSS



I am damn happy
Will it last longer or will I soon
 once again fall down to the ground?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0