Joy for the good moments and suppress the bad



Tjejer är mygg , låt dem suga sen smäller du!          /sofia






Gårkvällen blev väl trevlig. For ner till älven där vi träffade sebbe didrik o deras kompis så vi hängde me dem lite dära och sen gick vi till sportfältet. Hade gått fort om vi hade haft min takt men då hade jag ju två segproppar me med hhaha!
Menmen var väl roligt där bort och trevligt folk var det synd bara att snuten ska komma så fort man samlas någonstans.
Jag kanske skulle ta och lägga ut filmen som jag och nathalie gjorde åt jessica igårkvälll ... men njaa blir nog inget av haha.

Just nu känner jag mig då bara förvirrad och orkar som inte  . Ikväll vette då fan vad som händer , ska iaf till stallet vid tre fyra tiden då det inte är så varmt längre , då ska jag då ta ut båda hästararna på ett hopp pass!
Får nog ta och börja med ponnyn då min häst kommer kännas som en jätte sen haha vilket är bra då han egentligen inte är så stor hehe.
Jag har sagt det förrut och jag säger det igen jag haaaatar horoskop och att jag tror på dem gör ju inte saken bättre.
Skitsamma , hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0