22.35

Sitter hos jessica nu och två kvinnor har lämnat rummet så nu är vi bara två hehe.
Jessica sover och jag drygar vid datorn. Ikväll har vi försökt tränat musikuppvärming det har väl inte gått bra precis.
Jag och jessica red ju som sagt ut idag blev mest skritt men gud vettefan vars vi var , typ genom potatisland elr vad det nu var och skoterspår o bilar stog då mitt ute i skogen och sen kom en myr och vettefan varför vi skulle ge oss ut i skogen menmen var ju inte värre än sist vi for mitt ut i skogen för då hade vi verkligen inte en blekaste om vart vi var. Och jag säger bara MAKE LOVE NOT BABIES !! haha
När vi skulle hem regnade det som fan så vi var då blöta som nå dränkta djur. Det kan man lugnt säga att linn också var när hon och nathalie kom till mig sen haha.

Just nu är jag trött och förbannat törstig , har nog aldirg varit såhär törstig är tamejfan värre än dagen efter tro jag haha.
Nämen jag orkar inte gå och dricka nått i köket hära utan jag ska nog snart ta och bege mig hemåt och sova i min ensamhet=(((((((( inte roligt     , tjingtjing PUSS!


Jag och jessicas ponny på träningstävling!♥

Kommentarer
Postat av: AMADEUS ÄGARE IHHI

gaaaanska söta :]

2009-05-25 @ 22:39:46
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0