Forever does not exist

Idag så kom jag trea i Lb.3 och vann lite pengar eftersom det  var en regional klass hur "mycket" det var vet jag inte än.
I La.4 var han trött så det blev att jag stressade honom  lite inne på banan när jag ville få fram honom så mycket vilket ledde till att han bara fick typ myrstegs tripp trav och då blir det inga bra skänkelvikningar menmen fick iaf 58% så det var väl helt okej kan jag tycka med tanke på hur dåligt det gick haha.
Bara ta nya tag och köra på i La.3 an i morgon då .
Hade tänkt fara hem idag för att det känns himla jobbigt att vara i vännäs och vänta på att alla klasser ska bli klara innan La.3 , som är den sista klassen och kommer att starta himla sent , säkert vid fyra tiden.
Men nu blir det iaf så att jag stannar och rider den klassen..
Så kommer nog inte hinna göra något på söndag inte men vi är då lediga på måndag så det är ju skönt .
Då är det  bara det där förbaskade gymnasievalet men jag tror att jag har bestämt mig . Haha men jag kommer att ändra mig om 10 min så ja.. haha.

Ha en bättre lördag än mig nu ! PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Vad har du bestämt dig för då?

2009-05-02 @ 20:38:23
URL: http://susannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0