I turn the page and hope for something better


                                              ♥
HELLLUuuu
IGår så for ju jag jessica nathalie robert och degen till malå. Gick bara bra men det var jobbigt i kyrkan ,inte kul att se så mycket folk ledsna och särskilt inte en utav ens närmsta men vi kvinnor fixar allt hehe.
På kvällen så grillade vi , spelade kubb osv . Var väl ganska trevligt , kanske inte för alla men haha det man inte vet mår man inte dåligt över.

Idag ahr jag ingenaning om vad som händer. Ska väl ta och städa mitt rum som jag borde ha gjort för länge längesen men har inte haft tid . MIn mamma ska rida ut med min häst idag så blir det väl  lite dressyrarbete imorgon,
Nämen slut skrivet nu! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0