16.53

Har varit i stallet tvärt o bara longerat yippie
och nu ska jag  
 snart på sån där körskolekurs som man ska göra för att måsta övningsköra hehe lika bra att göra bort den tre timmar långa kursen som förmodligen kommer vara dryg som fan
menmen.  Och snart far då en av oss kvinnor nämligen jessica som drar till turkiet på torsdag , blir ju rent avis och nog kommer vii sakna våran kviiiinnna !!!
och under de två veckorna som hon är borta så kommer jag ta hand om hennes häst så när hon kommer hem så ska han vara i topptrim hehe kanske inte men haha.
Idag har det då varit skrikit som fan på skolan , lärarna verkar då inte fatta hur svårt det är att han tre pluggprov på en och samma dag plus musikuppvärming plus två prov två dagar efter alltdå 5 prov i veckan plus en uppsats som ska vara klar plus musikuppväming haha då kör vi på den då.
Nämen nu ska jag göra något vettigt innan jag
 måste bege mig dit bort så tjing!



Kommentarer
Postat av: kvinna

du vet inte ens när jag far din sicken idiot. .... ...

2009-05-25 @ 22:57:50
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0