To night everything is going to be alright

Haha och hur gick det med det hära att blogga??
Och hur gick det med klassfesten? förbannat att några ska balla ur.

Jamen på nova var det iaf ganska trevligt men varmt som satan och trapperna dit ner ska vi inte ens tala om haha.
Tävlingen gick bara bra för jessica och hon  kom tvåa och vann. Igår så var vi på stallfesten och skrattade som psyk och spelade kubb sedan så råkade jag somna hos jessica hehe sen har jag även krashat med moppen elr inte kraschat men jag släppte inte gasen när jag gick brevid men jag for typ av sen ba pang in i en postlåda ehehheeh!;)
Nu ska jag in i duschen sedan blir det malå med jessica nathalie och robert kanske någon till men inte vetja. Jag ska iaf följa nathalie på begravning . Ikväll får vi väl se hur det blir med det där kf?
jajajajajajaja orka TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0