Tingeling tingeling com on baby shake that thing!

Musikuppvärming hade inte tränat nå i princip haha men VG+

No-prov  om genetik? Var rätt så enkelt
men fortsättning på det imorgon

Engelskaprov  gick bra hade bara endel missar som jag vet

No uppsats inlämning    SKA GÖRA DET NUUUUU

Spanska redovisning        "

Kemiformlar                        "

Svenskaprov                       "

Matteprov                             "

Jag säger bara fy fan! 
 

NU har iaf våran jessica lämnat oss. 
Det ska vara alla fyra eller ingen så hur de
 här två veckorna ska gå återstår att se.
Kommer väl bli emotider som vanligt . Henns ponny amadeus behövde jag inte ta idag utan min mamma och syster skulle rida ut men imorgon blir det andra bullar , jag ska rida två hästar och det blir nog dressyrridning på båda eller så tömkörning elr uteridningom någon är på?
Idag så hade vi ju som sagt musikuppvärming , engelskaprov och noprov , allt gick helt okej!
Nu sitter jag hära och ska skriva klart nouppsatsen om alkohol eller rättare sagt ska jag bara sätta ihop den och skriva lite till. Sen ikväll ska jag väl umgås med mina två kvinnor som är kvar i sverige. Vad vi hittar på får vi se.
Nämen nu måsta jag ta tummer ur röven och börja skriva sedan har jag en massa plugg till på fredag också ... fuck . bilden från sommar/hösten 07 hehe nytt









                                                                                                    






      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0